Продавець "Планета Дом" розвиває свій бізнес на Prom.ua 10 років.
Знак PRO означає, що продавець користується одним з платних пакетів послуг Prom.ua з розширеними функціональними можливостями.
Порівняти можливості діючих пакетів
Bigl.ua — приведет к покупке
Кошик
994 відгуків
promo_banner
+380 (50) 833-63-10
+380 (93) 577-21-96
Товари для дому "Планета Дім"
Кошик

Про доставку.

Про доставку.

Шановні клієнти, при отриманні Вашого замовлення, зі складу перевізника (Нова Пошта, Делівері та ін.), товар необхідно перевіряти в пункті видачі (відділення, склад) перевізника, а в разі адресної доставки: за місцем доставки товару, в присутності представника перевізника. При отриманні, необхідно перевірити цілісність упаковки, комплектацію, зовнішній вигляд товару на предмет цілісності, подряпин, сколів та інших дефектів. У разі виявлення будь-яких недоліків, необхідно оформити Акт про Рекламацію спільно зі співробітником компанії-перевізника, вказавши всі дефекти. Якщо товар має істотні недоліки, тобто не може бути використаний за призначенням, необхідно скласти Акт про Повернення товару. Також необхідно сфотографувати дані пошкодження і відправити фото на пошту інтернет-магазину: city-home@ukr.net. При отриманні Вашого замовлення переконайтеся, що товар відповідає Вашим очікуванням!

          У разі якщо товар не був оглянутий при отриманні та/або в присутності співробітника перевізника, інтернет-магазин "Планета Дім" знімає з себе відповідальність за цілісність, комплектацію та наявність будь-яких ушкоджень, виявлених пізніше, оскільки товар міг пошкодитися під час його транспортування, заносу, неправильного збирання і т.д.. Всі пошкодження, виявлені за межами пункту видачі компанії-перевізника, не підлягають компенсації, крім випадків виявлення прихованого заводського браку товару. Додаткові витрати пов'язані із заміною деталей з прихованим браком несе продавець товару.

          Шановні клієнти, під час самостійного складання товару, необхідно уважно вивчити інструкцію зі складання, переконатися в наявності повної комплектації товару, перевірити деталі на наявність дефектів. У разі виявлення браку - не робити збірку, оскільки деталі меблів зі слідами складання поверненню та обміну не підлягають.

          Зберігайте заводську упаковку, оскільки заміна товару проводиться тільки за наявності заводської упаковки. Гарантія на заміну анулюється в разі, якщо замінювану частину вже було встановлено (наприклад, на стільниці були якісь дефекти, але її все одно було зібрано з ніжками та/або інше) або є ознаки того, що деталь використовували (наприклад, вкрутили саморіз, гвинт, прорізали отвір тощо). Пошкодження, що виникли внаслідок неправильного складання, підйому (самостійно покупцем) або виникли внаслідок неправильної експлуатації, поверненню або обміну не підлягають.

          При виявленні дефекту необхідно зробити фото-фіксацію і надіслати фотографії з описом проблеми на пошту інтернет-магазину:  planeta-dom@ukr.net

Інші статті

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner